Diyanet İşleri Başkanlığı, vatandaşları hac ibadeti ile umre ve Kudüs ziyaretlerine ilişkin bilgilendirmek amacıyla sosyal medyaya özel proje hazırladı.

Hac ve Umre Hizmetleri Genel Müdürlüğünce sürdürülen proje kapsamında, belirli aralıklarla sosyal medyada paylaşılan içeriklerle takipçilerin hac ibadeti ve umre ziyareti konusunda bilgilendirilmesi hedefleniyor.

Her yıl düzenlediği hac ve umre organizasyonları ile vatandaşların sağlık ve güven içerisinde kutsal topraklara giderek ibadetlerini eksiksiz bir şekilde yerine getirebilmesi noktasında önemli bir görev üstlenen Diyanet İşleri Başkanlığı, diğer yandan bu kutlu yolculuğun, hacıların hayatında bir milada dönüşebilmesi amacıyla da çok sayıda eğitim ve irşat faaliyeti yürütüyor.

Projeye ilişkin Diyanet Haber'e açıklamalarda bulunan Diyanet İşleri Başkanlığı Hac ve Umre Hizmetleri Genel Müdürü Remzi Bircan, "Başkanlığımız, 40 yılı aşkın hac ve umre tecrübesi çerçevesinde, doğru ve güvenilir bilgi ilkesine bağlı kalarak vatandaşlarımızın bilgilendirilmesini kendisine şiar edinmiştir. Bu bağlamda hac ve umre ile ilgili terimlerin zihinlerde yer etmesi Genel Müdürlüğümüzün amaçlarındandır." dedi.

Haftada 3 gün sosyal medyada hac ve umre terimleri paylaşılıyor

Hac ibadeti ile umre ve Kudüs ziyaretlerine ilişkin vatandaşlara yönelik sosyal medya çalışması yürüttüklerini dile getiren Bircan, "Hac ve Umre Hizmetleri Genel Müdürlüğümüzce hac ibadeti, umre ve Kudüs ziyaretleri ile ilgili vatandaşlarımızda doğru ve sahih bilgiye dayalı bir farkındalık oluşturmak maksadıyla, ibadetlere ve ziyaretlere özel kavram ve terimleri açıklamak için her hafta pazartesi, çarşamba ve cumartesi günleri saat 21.00'de Genel Müdürlüğümüz sosyal medya hesaplarından sanal bir sözlüğü halkımızın istifadesine sunuyoruz." diye konuştu.

Sözlük için TIKLAYINIZ>>>

Editör: Mehmet Çalışkan